środa, 23 marca 2011

Make-up

Hej ;) Dawno mnie tu nie było! Muszę się przyznać , że nie miałam co dodawać i nie chciało mi się. Teraz jestem chora dlatego mam dużo czasu dla siebie, więc pokaże wam jakich kosmetyków używam na co dzień. Nie będzie ich dużo, bo nie lubię wyglądać jak plastikowa lala, tylko naturalnie. Zazwyczaj używam kosmetyków z firmy Avon, bo moim zdaniem są one najlepsze.  Więc zacznijmy od podkładu. 

Jak większość moich kosmetyków jest firmy AVON
Ma ładny i delikatny kolor , bardzo podchodzący do skóry


Korektor antybakteryjny
Ma podwójne działanie 
Maskuje niedoskonałości i zapobiega pojawianiu 
się nowych.


Tusz do rzęs 


Jedyny kosmetyk który nie jest z firmy AVON
Dobrze podkreśla rzęsy 
które wyglądają naturalnie


Pomadki


Nadaje ustom aromat świeżej kawy z mlekiem ,
smakuje jak kawa .
Uwielbiam go używać w szkole , gdy jestem głodna . Haha 



W czasie zimy i chłodnych dni , usta nie pękają .
Świetnie pachnie i smakuje miodem.



zdjęcie trochę nie wyraźne , robione na szybko :)



to by było na tyle ;) 
częściej będę tu :
i

Dziękuje , miłego dnia dziubaski <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz