niedziela, 24 kwietnia 2011

Quoi de beau ?

Dziękuję za miło spędzony tydzień :*:*
Dodam zdjęcia z ostatnich dni.


























dziękuję za te dni spędzane w waszym towarzystwie.
Dziękuję za to codzienne oblewanie się wodą, 
mimo ze nie ma jeszcze lanego poniedziałku, 
za gadanie o tych '' poważnych '' sprawach z Andzią <3
Chciałam również podziękować za wczorajszy wieczór ''w kościele''
Kasi, Marcie, Monice, Angelice, Tomkowi i Jasiowi ;) 
Jeżeli tak ma wyglądać w kościele, to ja mogę chodzić codziennie.
Uwielbiam chodzenie na polankę <3
Chcę już moje urodzinki które są za ... 19 dni! ;o 
jak to zleciało, ostatnio było jeszcze 69 dni XD 
Chcę już imprezę, 
Andzia, Marcel, Karolajn, Jula, Wera, Klaudia, Moniś, Paula
szykujcie się, bo to już za 20 dni!
Chcę już majówkę z ekipą.
Jestem super mega zadowolona że na Jamajskiej dyskotece mnie nie będzie!
Po prostu zajebiście. 
Zajebany ortodonta musiał wszystko zjebać.
Dziekuję.

Wesołych Świąt wszystkim ;)

<3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz